משרד פרסום – אי. די. דורון | משרד פרסום בירושלים
1294
rtl,page-template-default,page,page-id-1294,ajax_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,,elementor-default

משרד פרסום בירושלים

מדוע כל עסק צריך משרד פרסום?

להוציא כסף על שרות?

מרבית העסקים בימנו בטוחים כי השקעת כסף באיש פרסום או במשרד פרסום הינה הוצאה מיותרת עבור העסק. הסיבה העקרית לכך היא הקושי של אנשים להוציא את כספם על נותני שרותים. לאנשים בכלל ובעלי עסקים בפרט הוצאות על מוצרים מוחשיים הינה מובנת מאליה. לדוגמא בעל עסק שיוצא סכום כסף מתקציב הפרסום שלו וירכוש שטח פרסום בעיתון מקומי ירגיש שקיבל תמורה בעבור הכסף ששילם, אך אינו מעלה בדעתו כי מודעת עיתון שאינה מתוכננת נכון יכולה לגרום לו נזק תדמיתי.

ניהול תקציבי פרסום

התפקיד שלנו כמשרד פרסום הוא לנהל את תקציב הפרסום שלך בצורה הטובה ביותר, כך שתוכל לקבל את התמורה המקסימלית עבור התקציב הנתון. הדרך הפרסומית המובילה את דרך פעולתינו הינה מבוססת אל תאוריית המטרה. תאוריית המטרה אותה בנינו אומרת כי כאשר יש  בידך מספר חיצים שכל אחד מהם שווה ערך לסכום כסף קבוע, אנו נעדיף ״לשגר״ את החיצים הראשונים אל מרכז המטרה שהוא למעשה פרסום לאוכלוסיית יעד של אנשים שמחפשים לצרוך את המוצר / שרות שלך. את קבוצת החיצים הנוספת ״נשגר״ אל אוכלסיית היעד של אנשים הצריכים את המוצר / שרות שלך. ואת קבוצת החיצים האחרונה אנו ״נשגר״ אל כלל האוכלוסיה. הקבוצה הראשונה בדרך הינה חיפוש באינטרנט, כאשר אדם מעוניין בשרות של מעצב פנים לדוגמה, בדר״כ הדבר הראשון אותו יעשה הוא לבצע חיפוש ברשת האינטרנט למילת החיפוש ״מעצב פנים או ״מעצבי פנים״. כלומר את בסיס תקציב הפרסום נעדיף להשקיע באותם מחפשי המוצר שהם קרוב למאה אחוז מקבוצת היעד שלנו. הקבוצה השניה בדר״כ משווקת ע״י רשתות חברתיות וכו, לדוגמא אם אני מעוניין לשווק תוסף תזונתי לאמהות מניקות, הדרך הטובה ביותר היא ע״י פילוח אוכלוסיה של נשים מגיל 24-40 אשר נמצאות בסטטוס נשואה. הקבוצה האחרונה היא כלל האוכלוסיה שאליה בדר״כ מגיעים דרך פסומות עיתון / חוצות וכו׳.