ניהול רשתות חברתיות
ידע שווה כסף!
היתרון הגדול של עולם הרשתות החברתיות הוא הידע. הרשת החברתית יודעת על המשתמשים שלה הכל… כמעט הכל. היא יודעת בן כמה אתה, מהו מקום מגורייך, האם אתה נשוי או רווק, כמה ילדים יש לך, מהם התחביבים ותחומי הפעילות שלך ואפילו היכן את נוהג לבלות. מאגר המידע הזה הפך את כל כללי המשחק בעולם הפרסום. אם לפני שהרשת החברתית נוצרה משרדי פרסום היו משקיעים בעיקר במדיה מודפסת אז לאחר פריצת הרשת החברתית כבר כל משרד פרסום מבין שפרסום לעסקים הרבה יותר יעיל במקומות כאלה!
הרשתות החברתיות המובילות הן:
LINKEDIN INSTAGRAM TWITTER FACEBOOK
פרסום ושיווק לעסקים ברשת החברתית כולל מספר שלבים. השלב הראשון הוא להבין איזה רשתות חברתיות מתאימות לעסק, לדוגמה חברת כח אדם יכולה להעזר ברשת linkedin יותר משאר הרשתות החברתיות. בשלב השני ניגשים למלאכת בניית עמוד העסק, בכל רשת חברתית התהליך שונה, אך חשוב לבנות את הדף העסקי בצורה נכונה. אנו נתקלים במקרים בהם אנשים חשבו שיש להם דף פייסבוק פעיל ולבסוף התברר שהדף בכלל מוגדר כבן אדם ולא כעסק דבר הדורש בנייה מחדש של דף עסקי. לאחר פתיחת הפרופיל אנו מבצעים הליך של הגדרת קהל יעד. בניגוד לפרסום בעיתון שההחלטה היחידה הנתונה בידך היא באיזה מקומון לפרסם, ברשת החברתית קיימים המון נתונים לפילוח. אנו יכולים לבחור לפנות רק לגברים מתלאביב שהם מגיל 25-30, אפשרות זאת יעילה מאוד עבורנו מכיוון שהיא מאפשרת לנו להשקיע את תקציב הפרסום בצורה יעילה ביותר. לאחר בחירת קהלי יעד אנו מגדירים תקציב מקסימלי ע״פ דרישות בעל העסק ומתחילים את הקמפיין.