משרד פרסום – אי. די. דורון | סקר שוק
1863
rtl,page-template-default,page,page-id-1863,ajax_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,,elementor-default
title

סקר שוק

 

רבים חושבים שסקר שוק נעשה על ידי יזמים וממציאים, אך למעשה כל תהליך שיווקי או פרסומי של עסק חדש או קיים דורש סקר שוק!

 

למה אנו זקוקים לסקר שוק?

הגדרה נכונה של מה אנו מציעים ולמי, ובנוסף הגדרת השחקנים הקיימים בשוק תאפשר לנו לבנות קמפיין פרסומי שיבדל אותו משאר השחקנים וייתן לנו יתרון יחסי שיעזור לנו להגיע לתוצאות גבוהות.

 

 

איך מתבצע תהליך הסקר?

קיימים סוגים רבים של סקרי שוק אשר ניתן לסווגם לשלוש קבוצות עיקריות:

1. סקר צרכנים – בקבוצה זאת נמצאים כל אותם סקרי שוק המתייחסים לצד הלקוח ובוחנים את הצורך שלו במוצר או השרות ואת מידת התעניינותו בו.

2. סקר מומחים – בקבוצה זאת אנו חוקרים את כל אותם העוסקים בתחום מזה שנים ובקיאים באופן התנהלותם של תהליכים בתחום המבוקש.

3. איסוף מידע – קבוצה זאת נחלקת לשניים: איסוף מידע בצורה גלויה באמצעי המדיה השונים) ואיסוף מידע בצורה סמויה על ידי לקוחות של המתחרים או על ידי בדיקת המתחרים בצורה ישירה.

 

 

מה נקבל מסקר השוק?

לאחר ביצוע סקר שוק אנו מקבלים תמונת מצב אודות השוק של המוצר או השרות אותו אנו מעוניינים לפרסם, אנו יודעים מהם האתגרים העומדים לפנינו, היכן המתחרים שלנו כשלו והיכן הצליחו. בנוסף נוכל לדעת מהם אותם תחומים אותם כדאי לקדם תחילה ומהם התחומים בהם כדאי להתמקד פחות ולהשקיע בהם אחוז קטן יותר מתקציב הפרסום.