שלטי חצות בירושלים
By admin In שרותי החברהפרסום בשלטי חוצות הוא אחד מדרכי הפרסום הנפוצות של עולם הפרינט. הרעיון העומד מאחרי רוב שלטי החוצות כיום הוא ניצול של לקוחות ״שבויים״. בניגוד לפרסום בעיתונות בו כשאין לקורא עניין בפרסום הוא מעביר דף וממשיך לקרוא את העיתון, בשלטי חוצות אין לאותו אדם אלטרנטיבה. כלומר כשאדם עומד בפקק רוב הסיכויים שייחסף למודעה גם אם אינה מעניינת אותו.
יתרונות: ניתן להגדיר פרסומים לפי אזורים, מבצעים סטודנטים באזור האונברסיטאות, מוצרי יוקרה באזורי הבורסה וכו. פרסום חוזר במספר אתרים מועיל מאוד בהחדרת המסר השיווקי, כמוכן ניתן להשתמש בשילוט חוצות באזור בית העסק על מנת לגרום ללקוחות באזור להגיע אליו.
חסרונות: המסר המועבר צריך להיות קצר מכיוון שחשיפת המודעה יכולה להיות לזמן קצר מאוד, במקומות שאין פקקים לא תמיד נהגים נחשפים למודעה, במידה והשלט לא גדול ובולט הוא עלול להיעלם בנוף האורבני העמוס.
לקבלת הצעה לפרסום בשלטי חוצות לחץ כאן