משרד פרסום – אי. די. דורון | סרטוני פרסום
1254
rtl,page-template-default,page,page-id-1254,ajax_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,,elementor-default,elementor-kit-2430

סרטוני פרסום

העובדות מדברות בעד עצמן רוב האנשים אינם אוהבים לקרוא טקסטים מעייפים ומתוכם לדלות את הנתונים החשובים שבית העסק שלך יכול להציע להם. בנוסף לכך בימנו כבר כולם מסכימים פה אחד עם המשפט הידוע ״תמונה שווה אלף מילים וסרט שווה מיליון״. סרטון תדמית איכותי יכול לסייע לבית העסק שלך בהגדלת המכירות ובשכנוע לקוחות פוטנציילים לפנות אלייך ולא למתחרה שלך. כדי שהלקוח שלך יהיה בטוח שבית העסק שלך הוא המתאים ביותר עבורו, עליו לקבל את מירב הפרטים המקדימים אודות העסק שלך. הדרך הטובה ביותר לעשות את זה היא באמצעות סרטון תדמית.

אז אחרי שהחלטתם שהארגון/חברה שלכם חייבת סרטון תדמית שיווקי נשאלת השאלה איזה סרטון עדיף לבחור? האם סרטון אנימציה או סרטון מבוסס תמונות? האם סרטון תדמית המבוסס על צילום וידיאו או סרטון מאוייר?
סרטי תדמית המבוססים על תמונות נחשבים כסרטי פרסום הכי פחות יעילים לרוב אנשים יעדיפו לראות את התמונות בתוך גלריית תמונות ולא בתוך סרטון.
סרטוני אנימציה וסרטוני תדמית מצויירים משמשים בדר״כ לייצירת סרטונים המציגים שרות או עסק שלא ניתן לצלם בו חומרים ויזואליים.
סרטי תדמית מבוססים צילום וידיאו משמשים לייצירת סרטוני פרסום ושיווק לעסקים שרוצים להציג את בית העסק והאווירה בו לדוגמה מסעדה, ספא, או מלון.

תוכן שיווקי איכותי מסייע בהצגת השרות/ המוצר/ המקום אותו אנו מנסים לשווק ומאפשר הגדלת מכירות וקהלי יעד חדשים.

לצורך הפקת סרטון תדמית שיווקי אנו מבצעים מספר שלבים.
שלבי הפקת סרטון תדמית:

1.שלב ראשון – פרה פרודקשיין (Pre-Production) שלב קדם ההפקה:
השלב הראשון הוא בדר״כ השלב החלק החשוב ביותר בהפקת סרטון תדמית. בשלב זה רוב הזמן מושקע על חשיבה וקרייאיטיב ומתכננים מהי מטרת הסרטו תדמית לאיזה פלחי אוכלוסיה הוא יפנה ובאיזה קונספט יהיה בנוי.

2. שלב שני – פרודקשיין (Production) שלב ההפקה:
בשלב זה אנו מפיקים את סרטון התדמית, אנו מגיעים לבית העסק ומצלמים את העסק ע״פ מה שנקבע בשלב הראשון כמו כן אנו גם אוספים חומרים עבור פס הקול של הסרטון (קריינות/ מוזיקת רקע).

3. שלב שלישי – פוסט פרודקשיין (post production) שלב אחרון:
לאחר שאנו מסיימים את שלב איסוף וצילום החומרים הויזואליים אנו ניגשים לשלב העריכה. תחיל אנו סורקים את כל חומרי הגלם שקיימים וממינים אותם, לאחר מכן אנו בוחרים מתוך חומרי הגלם את החומרים המתאימם לנו לצורך הפקת סרטון התדמית.
שלב העריכה הינו תהליך ארוך, בדר״כ יוצאות מחדר העריכה מספר גרסאות של הסרטון, את הגרסאות הנ״ל אנו בוחנים בעזרת קבוצת אנשי מקצוע ובודקים האם הסרטון אכן ענה על יעדי השיווק שהוגדרו בשלב הראשון.
מתוך מספר הגסאות אנו בוחרים את הגרסה הטובה ביותר ומעבדים אותה לפלט סופי אשר יוצא ללקוח גם בפומט אינטרנט וגם בפורמט באיכות מלאה לצורכי הקרנה.

דוגמאות לסרטי תדמית

 

עברנו לאתר חדש....