משרד פרסום – אי. די. דורון | פרסום
27
rtl,page-template,page-template-page-full,page-template-page-full-php,page,page-id-27,ajax_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,,elementor-default

פרסום

בעולם המודרני בו תוכנות גרפיקה הפכו לכלי נגיש כמעט לכל שכבות האוכלוסיה, מאוד פשוט לעצב לוגו, מודעה או פרסומת. אך לפעמים פרסום לא מקצועי.

יכול לגרום לנו נזק רב יותר מתועלת.

כאשר אנו באים לפרסם מוצר, שרות או חברה אנו חייבים להתייחס למספר גורמים:

1. צבע- חשוב לבחור בצבעים מתאימים אשר מעלים אסוציאציות חיוביות ומתאימות למוצר שלנו, לכל צבע יש משמעות פסיכולוגית על פלחי אוכלוסיה שונים.

2. צורה- צורות שונות מייצגות רעיונות שונים, הספרה 8 לדוגמה מייצגת מחזוריות, עיגול מייצג שלמות וכו'. לכן לבחירת הצורה אנו חייבים לבחון את כל המשמעויות אותה היא מייצגת.

3. טיפוגרפיה- "העיצוב של הטקסט" – השם שלכם משדר משמעות ולכן חייב לבחור בטיפוגרפיה המתאימה למשמעות הזאת. פונט של טקסט לבדו יכול לשדר פחד, רוגע ומשמעיות נוספות. תארו לעצמכם שרופא שיניים יבחר בפונט מפחיד – סביר להניח שיגרום לעצמו נזק רב!